Τρίτη, 12 Μαΐου 2015

Η πρωτη μερα στο Studio(2)

Παρτ 3
Έτσι και έγινε,μετα το μαθημα ο Leon και η Μαρινία πανε για ξενάγηση αλλα μετα από λίγο της λέει ο Leon
Leon:Κουράστηκα!Θέλεις να πάμε για καφε και μετα να συνεχίσουμε?
Μαρινία:Ναι παμε αλλά που?
Leon:Θα σε παω στην αγαπημένη μου καφετέρια!
Μαρινία:Οκ
Ετσι ο Leon και η Μαρινία πηγαν στην καφετέρια!Στο δρόμο όμως συναντησαν τη Δενια με την Κατερίνα
Δενια:Μαρινία βλέπω επιασες φιλιες
Μαρινία:Ναι έπιασα
Leon:Δεν θα με γνωρισεις στις κύριες?
Μαρινία:Οχ συγνωμη!Δενια και kate αυτός είναι ο Leon,Leon αυτες είναι οι Δενια και η kate
Leon:Χάρηκα!
Δενια και Κατερίνα:Παρομοιως!
Κατερίνα:Που πατε?
Μαρινία:Για καφε!
Κατερίνα:Να 'ρθουμε μαζί σας?
Μαρινία:Δεν ξέρω!Leon,να ρθουνε και οι φίλες μου μαζί μας?
Leon:Δεν γίνεται!
Μαρινία Γιατί?
Leon:Πρέπει να σού πω κάτι πολύ σημαντικό!
Μαρινία:Οκ!Δεν γίνεται κορίτσια!
Δενια και Κατερίνα:Οκ!
Έτσι συνεχησαν το δρόμο τους!Φτασαν σε μια ωραία καφετέρια ,πηραν το καφέ τους και άρχισαν να μιλανε
Μαρινία:Τι ήθελες μα πεις?
Leon:Ήθελα να σου πω ότι από την πρώτη στιγμη που σε γνώρισα σε ερωτευτηκα!
Μαρινία:Και εγω Leon!
Leon:Λοιπόν αφού μ'αγαπάς και σ'αγαπώ τοτε θα μου απαντησεις σε αυτή την ερώτηση?Ειλικρινά όμως!
Μαρινία:ναι βέβαια πες μου!
Leon:Θέλεις να τα φτιάξουμε?
Μαρινία:Ναι θελω!
Τότε αγγαλιαστηκανε και μετά άρχισαν να φιλιούνται μέχρι που......
Next ή Delete
+Violetta V​
+tini_jorge_are_my_life love​​
+Marinia Blanco !!​​
+Maraki Eris​​
+Mary B.​​
+Αλεξανδρα Συρανιδου​​
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει!​​


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου