Τρίτη, 12 Μαΐου 2015

Η πρωτη μερα στο Studio(3)

Παρτ 4
Τότε αγγαλιαστηκαν και αρχισαν να φιλιούνται μέχρι που μπαίνει στο μαγαζί η Δενια και η Κατερίνα οι  οποιες ήταν παραστικες τοτε λεει η Δενια
Δενια:Μαρινία και kate ελάτε μαζί μου!
Μαρινία:Δεν γίνεται δεν μπορω να αφησω τον  Leon μου μονο του!
Κατερίνα:Τοση ωρα περπατάμε,κουραστικα,ας κατσουμε λίγο!!!
Δενια:Εγω φευγω καντε οτι θελετε!
Έτσι και έγινε η Δενια φορεσε τα ακουστικά στα αυτια και εφυγε!Οση ωρα περπατουσε σκεφτοταν οτι δεν τι θέλουν πια οι κολλητές της!Όμως με τοση σκεψη ξεχαστηκε και δεν ειδε το αγόρι που ερχόταν βιαστικά γτ βιαζοταν να παει να βρει τον Leon και τους άλλους και επεσε ο ενας πανω στον αλλο
Δενια:Χιλια συγνωμη σκεφτομουν και ξεχαστηκα λίγο!
Maxi!Δεν πειράζει κοπέλα μου και εγω δεν ειδα μπροστα μου γτ βαζομουν!Όμως ας τα παρουμε απο την αρχή,πως σε λένε?
Δενια:Με λενε Δενια εσένα?
Maxi:Εμένα με λένε Maxi!Δενια,θέλεις να έρθεις μαζί μου να βρούμε τον Leon και τους άλλους για να παμε για πρόβα?
Δενια:Ναι βεβαια παμε!
Ετσι και έγινε η Δενια και ο Maxi πηγαν να βρουνε το Leon και τους άλλους!Ομως.......
 Next ή Delete
+Violetta V​​
+Maraki Eris​​
+tini_jorge_are_my_life love​​
+Marinia Blanco !!​​
+Mary B.​​
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει!​​
+Αλεξανδρα Συρανιδου​​

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου