Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

Η πρωτη μερα στο Studio(10)

Παρτ 11
Έτσι τα παιδιά έφυγαν για να την αφήσουν να κοιμηθεί και αυτοι ξεκίνησαν για το Studio αλλά εκει συναντησαν τρια κοριτσια οι οποιες ειναι μεταξυ τους ξαδερφες αλλα οι δυο ηταν αδερφες!
Μαρια:Ρουμπι 2 ,λες να γνωρισουμε κανενα πριν παμε  στο Studio!!!
Ρουμπι 2:Βεβαια  και θα γνωρισουμε!!!
Pουμπι 1:Ξαδερφουλες μου μην ανχωνεσται θα τα καταφερουμε θα το δειτε!!
Τοτε η Μαρινία επιασε κουβεντα με την Μαρια 
Μαρινια:Γεια σου  κοριτσακι πως σε λενε
Μαρια:Με λενε Μαρια εσενα?
Μαρινια:Μαρινια
Μαρια:Μαρινια μπορεις να μου γνωρισεις  τους φιλους σου θα γνωρισω και εγω την οικογενεια μου?
Μαρινια:Βεβαια!Λοιπον Μαρια,Αυτος ειναι το αγορι μου ο Leon ,Αυτος ειναι ο Maxi ο οποιος εχει και αυτος κοπελα με το ονομα Δενια την οποια θα την δεις αυριο!Αυτη εινια η  Νικολ και το αγορι της ο Diego!Και αυτή είναι η Κατερίνα!Παιδια αυτη ειναι η Μαρια!!
Μαρια:Χαρηκα!
Παιδια:Και εμεις!
Μαρια:Λοιπον παιδια αυτη ειναι η αδερφη μου η Ρουμπι 2 και η Ξαδερφη μας η Ρουμπι1!Κοριτσια ,αυτη ειναι η Μαρινια και οι φιλοι της,ο Leon,ο Maxi,η Δενια(την οποια θα δειτε αυριο),η Νικολ,ο Diego και η Κατερίνα!
Παιδια:Χαρηκαμε
Κοριτσια:Και εμεις!
Leon:Παιδια,παμε για μαθημα!Γιατι πολυ δεν χαζεψαμε θα μας φωναζει παλι ο Pablo!
Μαρινια:Ναι παμε!
Και ετσι αρχισαν για το Studio!!!Αλλα στο Δρομο η Μαρια και η Ρουμπι 2 πεσαν πανω σε δυο αγορια οι οποιοι....

Next or Delete
+Denia V - Lover!​​​ 
+Marinia Blanco !!​​​ 
+Maraki Eris​​​ 
+Ruby Stoessel​​​ 
+Ruby E. V-lover forever​​​ 
+Mary directioner, v-lover and R5er​​​ 
+Joanne Foteinidi​​​ 
+alexandra greece original !!​​​ 
+Αλεξάνδρα γιατι ετσι γουσταρω!!!​​​ 
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει!​​​ 
+tini_jorge_are_my_life love​​

Ρουμπι 2 :+Ruby Stoessel​​​ 
Ρουμπι 1:+Ruby E. V-lover forever​​​ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου