Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

Η πρωτη μερα στο Studio(11)

Παρτ 12
Και ετσι αρχισαν για το Studio!!!Αλλα στο Δρομο η Μαρια και η Ρουμπι 2 πεσαν πανω σε δυο αγορια οι οποιοι πηγαιναν και αυτοι στο Studio γιατι ειχαν προβα με την μπαντα τους!
Τοτε η Μαρια λεει στην αδερφη της 
Μαρία:Ρουμπι 2 κοιτα κατι μαναρια και αυτος ο ψηλος ειναι πολυ γλυκουλης!
Ρουμπι 2:Οχι μονο αυτος  και αλλος το ιδιο!Παμε να τους μιλησουμε!!
Μαρια:Ναι παμε
Και πανε και τους πλησιαζουν!Και αρχιζουν την κουβεντα!
Μαρια:Για σας αγορια πως σας λενε?
Federico:Eμενα με λενε Federico
Seba:Και εμενα Seba
Federico:Εσας πως σας λενε?
Μαρια:Εμενα μελενε Μαρια και αυτη ειναι η αδερφη μου η Ρουμπι 2!
Federico:Χαιρομαι που σας γνωριζω!!!!!
Ρουμπι 2:Και εμεις!!
Τοτε λεει ο Federico στην Μαρια
Μαρια:Fede που πας?
Federico:Παω στο Studio για προβα με την μπαντα μου εσυ?
Μαρια:Και εγω εκει παω!
Federico:Ποιοι ειναι ολοι αυτοι?
Μαρια:Ειναι οι φιλοι μου και η μια ειναι η ξαδερφη μου!
Federico:Μπορεις να μου τους γνωρισεις!
Μαρια:Βεβαια!!!Λοιπον Federico αυτη ειναι η Μαρινια ,η Δενια η οποια ειναι στο νοσοκομειο γτ ειχε μια σοβαρη αρρωστια ,η Νικολ,η Ξαδερφη μου η Ρουμπι 1 και η Κατερίνα!Τα αγορια τα ξερεις να μη στα γνωρισω!Κοριτσια αυτος ειναι ο Federico!!!!!
Κοριτσια:Χαρηκαμε
Fedetico:Και εγω!!!
Τοτε τα παιδια πηγαν στο Studio αλλα:
Next or Delete
+Denia V - Lover!​​ 
+Marinia Blanco !!​​ 
+Maraki Eris​​ 
+Ruby Stoessel​​ 
+Ruby E. V-lover forever​​ 
+Joanne Foteinidi​​ 
+tini_jorge_are_my_life love
+alexandra tinistas , v-lover y R5er​​ 
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει!​​
+Αλεξάνδρα γιατι ετσι γουσταρω!!!​​ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου