Σάββατο, 27 Ιουνίου 2015

Η πρωτη μερα στο Studio(12)

Παρτ 13
Τοτε τα παιδιά πήγαν στο Studio αλλά η Μαρία και η Ρουμπι 2 είχαν το μυαλό τους η μια στο Federico και η άλλη στο Seba!Τότε η Κατερίνα τις βλέπει και λέει 
Κατερίνα:Τι θα γίνει Μαρία και Ρουμπι 2 θα συγκεντρωθητε στο μάθημα?
Μαρία:Δεν μπορούμε!
Κατερίνα:Γιατί?
Ρουμπι 2:Γιατί είμαστε αλλου αυτη τη στιγμή!
Κατερίνα:Μην μου πειτε οτι σκεφτεστε το Seba και το Federico?
Μαρία:Ναι 
Σκέψεις Μαριας
Ποσο θα μαρεζε να ειμαστε εγω και ο Federico μαζι!Να τραγουδαμε μαζι και να διασκεδαζουμε όπως κάνουν ο Leon με την Μαρινία,ο Maxi με την Δενια και η Νικόλ με τον Diego!
Τέλος σκεψεων
Μόλις τελειωσαν το μάθημα η Μαρία αρχισε να τραγουδαει το αγαπημένο της τραγούδι αλλά χωρίς να καταλάβει οτι ο Federico ήταν απο πισω της!
(Μαρια canta supercreativa el piano)
Federico:Μπράβο Μαρια!
Μαρία:Ευχαριστώ fede!Αλλα ποση ωρα εισαι εδω?
Federico:Οση ωρα εισαι και εσυ!
Μαρία:Δηλαδή μ'ακουσες που τραγουδουσα?
Federico:Ναι και μ'άρεσε πολύ η φωνη σου!
Μαρία:Αλήθεια?
Federico:Ναι
Μαρία:Πρέπει να σου εξομολογηθω κάτι!
Federico:Πες μου γτ και εγω πρέπει να σού πω κάτι!
Μαρία:Πες πρωτος εσυ!
Federico:Οχι πες εσυ!οι κύριες προηγούνται
Μαρία:Οκ!Λοιπόν απο την μερα που σε γνώρισα σε σκέφτομαι συνέχεια!Δεν μπορω να συγκεντρωθώ στο μαθημα γιατί εισαι καθε μερα στο μυαλό μου!
Federico:Και εγώ αυτό ήθελα να σου πω!
Μαρία:θελεις να ειμαστε μαζί ή όχι?
Federico:Ναι Θέλω 
Τοτε παει να την φιλησει αλλα:
Next or Delete
+Denia V - Lover!
+Maraki Eris
+Marinia Blanco !!
+Ruby Stoessel
+tini_jorge_are_my_life love
+Ruby E. V-lover forever
+alexandra tinistas , v-lover y R5er
+Sabrina Comello
+Joanne Foteinidi​​
+Ειρηνη Ζυμπιδου
+Αλεξάνδρα γιατι ετσι γουσταρω!!!
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει!​

1 σχόλιο:

  1. Αχχχ τέλεια όλα τα παρτ σου Αφροδίτη!!!! Και χίλια συγγνώμη που άργησα τόσο να τα διαβάσω!!! Περιμένω το επόμενο σαν τρελή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή