Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015

Η πρωτη μερα στο Studio(13)

Παρτ 14
Τοτε παει να την φιλησει αλλα μπαινει μεσα η αδερφη της Μαριας ,η Ρουμπι 2!Τοτε τις λεει η Μαρια
Μαρια:Ρουμπι 2 τι κανεις εδω?Δεν βλεπεις οτι εχω δουλεια!
Ρουμπι 2:Ηρθα να συνθεσω ενα τραγουδι για το παρτι εκπληξη που ετοιμαζουμε για τον ερχομο της Δενιας ξανα στο Studio!!!
Μαρια:ΟΚ:Το θα φυγουμε εμεις παμε Fede!!
Federico:ΟΚ!Παμε οπου θελεις εσυ!!
Μαρια:Ωραια!Γεια Ρουμπι 2 τα λεμε μετα!
Ρουμπι 2:Οκ!Γεια Μαρια γεια Fede!
Federico:Γεια Ρουμπι
Ετσι η Μαρια και ο Federico εφυγαν και η Ρουμπι 2 αρχισε να συνθετει
Ρουμπι 2:Ti confesso che non so bene cosa fare.......
Σκεψεις Ρουμπι 2
Ουλαλα τι τελειο τραγουδι που συνθεσα θα το λατρευψει η Δενια
Τελος σκεψεων
Η Μαρια και ο Federico πηγαν στο παρκο και εκει αρχισαν να φιλιουνται αλλα μετα σταματησαν γτ επρεπε να πανε για μαθημα αλλα στο δρομο αρχισαν να μιλανε 
Federico: Δεν ξερεις ποσο ευτυχισμενο με κανεις
Μαρια:Και εμενα  με κανεις ευτυχισμενη
Federico:Αγαπη μου Σ'ΑΓΑΠΩ
Μαρια:Και εγω
Federico:Αντε ας μην αργουμε μαθημα εχουμε
Μααρια:Καλα λες παμε!!
Ετσι φτασαν στο Studio ,κανανε το μαθημα και μετα αρχισαν να συζητητουν με τους αλλους για αυτο που συμβαινει εδω στο Studio
Μαρινια:Ποπο αμα δεν με ελεγε η μαμα να καλλιεργησω τη μουσικη δεν θα γνωριζα το μωρο μου ουτε εσας εδω!Σ'αγαπω πολυ ολους και εσενα αγαπη μου
Leon:Μαρινια δεν ξερω τι θα εκανα χωρις εσενα αλλα και ολους εσας!Σ'αγαπω πολυ Μαρινια και ολους εσας!! 
Κατερινα:Εγω ακομα δεν εχω αγορι γιατι δεν γνωρισα τον καταλληλο αλλα να ξερετε σας αγαπω παρα
Maxi:Φτανει πια με τις κλαψες αντε παμε να δω την Δενια μου!
Νικολ:Καλα σας λεει παμε!
Και ετσι ρχισαν να πανε προς το νοσοκομειο για να δουν την Δενια αλλα εκει συναντησαν και αλλη κοπελα που ηταν μαζι με την ξαδερφη της!Πριν αρχισουν τις γνωριμιες.....
+Sabrina Comello 
+Denia V - Lover! 
+Marinia Blanco !! 
+Maraki Eris 
+Ruby Stoessel 
+Vicky Stoessel 
+Ruby E. V-lover forever 
+Joanne Foteinidi 
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει! 
+alexandra tinistas , v-lover y R5er 
+Αλεξάνδρα γιατι ετσι γουσταρω!!! 
+tini_jorge_are_my_life love 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου