Τρίτη, 2 Ιουνίου 2015

Η πρωτή ημερα στο Studio(6)

Παρτ 7
(Στο νοσοκομειο)
Leon:Maxiiiiii
Maxi:Ηρθατε!Επιτελους!
Μαρινια:Πως ειναι η Δενια?
Maxi:Δεν ξερω!Οι γιατροι δεν εχουν βγει ακομα!
Κατερινα:Να ενας γιατρος!Ας το ρωτησουμε!
Maxi:Γιατρε , τι έχει η Δενια μου?
Γιατρος:Η Δενια εχει παθει ηλιαση!!
Maxi:Τι????Ειναι σοβαρη αρρωστια,γιατρε?
Γιατρος:Οχι καθολου!Απλα πρεπει να μεινει εδω για μερικες μερες!
Maxi:Πρεπει να μεινει καποιος μαζι της?
Γιατρος:Οχι απλα να ερχεστε να τη βλεπετε γιατι η μοναξια της επιβαρυνει την αρρωστια και στο τελος μπορει να μην βγει ζωντανη απο εδω μεσα!!!!
Maxi:Να εισαι σιγουρος για αυτο!!!!!Μπορω να την δω λιγο πριν φυγω?
Γιατρος:Και βεβαια μπορεις!
Maxi:Παιδια ,παω να δω την Δενια μου και ερχομαι!
Κατερινα:Οκ σε περιμενουμε εδω!!
Leon:Αντε πηγαινε!
Μαρινια:Αντε πηγαινε θα χαρει που θα σε δει!!!
(Στο δωματιο της Δενιας)
Σκεψεις Δενιας
Αχ Maxi να ηξερες ποσο σε αγαπω!Μακαρι καποια στιγμη να ειμαστε μαζι!!
Τελος σκεψεων
Maxi:Δενια μου εισαι καλα??
Δενια:Μια χαρα ειμαι!Αλλα γιατι ειμαι στο νοσοκομειο!
Maxi:Ειναι μεγαλη ιστορια!!Κοιτα επειδη πρεπει να μεινεις εδω μερικες μερες πρεπει να σου πω κατι πολυ σημαντικο!
Δενια:Πες μου!!
Maxi:Σε αγαπησα απο την πρωτη στιγμη που σε γνωρισα ,αλλα τοτε δεν μπορουσα να στο πω!!!
Δενια:Και εγω σε αγαπω απο τοτε και ονειρευομαι καθε μερα την μερα που θα ειμαστε μαζι!!!
Maxi:Και εγω θελω να ειμαστε μαζι!
Τοτε ο Maxi της εδωσε ενα φιλακι και πηγε να βρει τους φιλους του!!!
Leon:Maxi,Που εισαι τοσες ωρες?
Maxi:Πρεπει να σας πω κατι πολυ σημαντικο!
Μαρινια:Οκ,παμε για καφε μετα παμε για μαθημα και ξαναερχομαστε αργοτερα!!!
Leon:Οτι θελει το μωρο μου!!
Κατερινα:Παμε!
(Στην καφετερια)
Κατερινα:Πες μας Maxi!
Maxi:Η Δενια εηινε το κοριτσι μου!!
Leon:Τι???Ποτε προλαβετε και τα φτιαξετε?
Maxi:Πριν στο νοσοκομειο!
Leon:Δηλαδη γιαυτο αργησες!!!
Maxi:Ναι γιαυτο αργυσα!!!
Κατερινα:Αντε παμε για μαθημα!!
Μαρινια:Αντε αγαπη μου παμε!
Leon:Οκ αγαπη μου!!
Ξεκινησανε για το Studio αλλα...

Next ή Delete
+Violetta V​
+Marinia Blanco !!​
+Maraki Eris​
+tini_jorge_are_my_life love​
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει!​
+Αλεξάνδρα Συρανίδου​

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου