Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015

Η πρωτη μερα στο Studio(7)

Παρτ 8
(Στην καφετερια)
Κατερινα:Πες μας Maxi!
Maxi:Η Δενια εηινε το κοριτσι μου!!
Leon:Τι???Ποτε προλαβετε και τα φτιαξετε?
Maxi:Πριν στο νοσοκομειο!
Leon:Δηλαδη γιαυτο αργησες!!!
Maxi:Ναι γιαυτο αργυσα!!!
Κατερινα:Αντε παμε για μαθημα!!
Μαρινια:Αντε αγαπη μου παμε!
Leon:Οκ αγαπη μου!!
Ξεκινησανε για το Studio αλλα εκει που πηγαιναν συναντησαν  καποια που μαλλον κα αυτη στο Studio πηγαινε  ,τοτε σταματησαν και τη ρωτησαν.
Μαρινια:Γεια σου!Πως σε λενε
Νικολ:Νικολ εσας?
Μαρινια:Εμενα με λενε Μαρινια και αυτος εινια το αγορι μου, ο  Leon!Αυτος ειναι ο φιλος μας ο Maxi και αυτη ειναι η φιλη μας η Κατερινα !Εχουμε και αλλη μια την Δενια ,η οποια ειχε ενα ατυχημα 
και πηγε στο νοσοκομειο!!!
Leon:Γεια!Χαιρομαι που σε γνωριζω!
Maxi:Και εγω!
Κατερινα:Και εγω!
Maxi:Και η Δενια θα  χαιροταν που σε γνωρισε!Μπορω να σε ρωτησω κατι πριν παμε στο Studio?
Νικολ:Οτι θελεις!!
Maxi:Μετα απο το μαθημα θα παμε στην Δενια θελεις να ερθεις να τη δεις?
Νικολ:Παμε ομως για μαθημα εχουμε αργησει!!!
Μαρινια:Καλα λεει!!!
Leon:Αντε Παμε!!!
(Στο Studio)
Maxi:Φοβαμαι για την Δενια μου!!
Κατερινα:Μην φοβασαι!Θημασε τι ειπε ο Γιατρος!!!
Leon:Καλα σου λεει η Kate!!!
Μαρινια:Ναι καλα λεει!!
Maxi:Ρε παιδια!Τι θα εκανα χωρις εσας για φιλους μου !!!Ειδικα εσενα Leon!!!
Κατερινα:Νικολ!!
Μαρινια:Νικολ!!
Νικολ:Τι εγινε?
Leon:Πες μου οτι δεν ακουγες ττι λεγαμε!!
Νικολ:Αφερεθηκα λιγο!!
Η Νικολ ολη αυτη την ωρα κοιτουσε ενα αγορι με το ονομα Diego!!!
Σκεψεις Νικολ
Ποποποπο τι μαναρι ειναι αυτο που βλεπω!!!
Τελος Σκεψεων
Maxi:Παμε στην Δενια!!
Κατερινα:Ναι παμε
Και ετσι ξεκινησαν το δρομα για το νοσοκομειο αλλα εκει που περπατουσαν......
Next or Delete
+Denia V - Lover! 
+Marinia Blanco !! 
+Maraki Eris 
+Mary directioner, v-lover and R5er 
+eleni pagali 
+Joanne Foteinidi 
+Greek Alexandra 
+Ruby Stoessel 
+Ruby E. V-lover forever 
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει! 
+Αλεξάνδρα γιατι ετσι γουσταρω!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου