Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2015

Η πρωτη Μερα Στο Studio(8)

Παρτ 9
Έτσι ξεκίνησαν το δρόμο για το νοσοκομείο αλλά εκεί που περπατουσαν η Νικολ έπεσε πανω στο Diego χωρίς να το καταλαβει γιατί τον ολη την ώρα!
Diego:Γεια σου όμορφη!
Η Νικόλ λυποθημησε!
Diego:Maxi,είναι καλα?
Maxi:Μια χαρα είναι!
Κατερίνα:Γεια ,με λένε Κατερίνα!
Diego:Γεια!Εμένα Diego!
Κατερίνα:Diego,αυτή είναι η φίλη μου η Μαρινία και έχουμε και μία ακόμα φιλη με το όνομα Δενια η οποία επαθε ηλιαση και είναι στο νοσοκομείο και αυτη είναι η Νικόλ!
Diego:Χάρηκα,μπορώ να ερθω μαζί σας στο νοσοκομείο να δω τη Δενια?
Μαρινία:Ελα!
Diego:Ευχαριστώ πολυ!
Μαρινία:Αγάπη μου,ελα δίπλα μου!
Leon:Ερχομαι αγάπη μου
Diego:Νικολ,ελα εδώ!
Νικολ:Ερχομαι!
Μόλις φτασαν στο νοσοκομείο ,ο Maxi έτρεξε στο δωμάτιο της και της έδωσε ενα φιλη!
Δενια:Maxi αγαπη μου εσυ εισαι?
Maxi:Ναι Δενια μου εγω ειμαι!
Δενια:Που ειναι η αδερφή μου η Μαρινία?
Maxi:Εδώ εξω ειναι μαζι με τον Leon,την Κατερίνα και δυο καινουργιους φιλους ,τον Diego και τη Νικολ!
Δενια:Μπορείς να τους πεις να ρθουν να τους δω ?
Maxi:Ότι θέλει το μωρό μου!
Δενια:Ευχαριστώ πολύ αγάπη μου!
Μόλις βγήκε εξω ρωτησε το γιατρό:
Maxi:Γιατρε,η Δενια θέλει να δει την αδερφή της και τους φίλους της γίνεται να τους δει?
Γιατρός:Ναι γίνεται!
Maxi:Ευχαριστούμε πολύ γιατρέ!Παιδια ελατε παμε!
Μαρινία:Ναι παμε!
Diego: Παιδια,παντε εσείς!Εγω με την Νικολ θα έρθουν σε λιγο!
Maxi:Εντάξει,παμε εμείς
Ολοι πηγαν στην Δενια εκτός απο την Νικολ και τον Diego οι οποιοι....

Next or Delete
+Denia V - Lover!​​
+Marinia Blanco !!​​
+Maraki Eris​​
+Mary directioner, v-lover and R5er
+tini_jorge_are_my_life love​​
+Ruby Stoessel​​
+Ruby E. V-lover forever​​
+eleni pagali​​
+alexandra greece original !!
+swift penny​​
+Αλεξάνδρα γιατι ετσι γουσταρω!!!​​
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει!​​​

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου