Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

Η πρωτη μερα στο Studio(9)

Παρτ 10
Ολοι πηγαν στην Δενια εκτός απο την Νικόλ και τον Diego οι οποίοι ήθελαν να μείνουν μόνοι!
Diego:Νικολ ,πρέπει να σού πω κάτι πολύ σημαντικό!
Νικολ:Πες μου Diegito
Diego:Να, ήθελα να σου πω απο την πρώτη φορά που σε είδα σε σκέφτομαι συνέχεια
Νικολ:Και εγω το ιδιο!
Diego:Αφού με θες εσυ ,σε θελω και εγω γτ δεν γίνεσαι η κοπέλα μου!
Νικολ:Οκ θα γινω
Και ετσι ο Diego την πήρε της εδωσε ενα φιλί και της είπε
Diego:Μωρό μου παμε στα παιδιά
Νικολ:Ναι παμε
Και έτσι πηγαν στο δωμάτιο της Δενια και τότε ρώτησε η Δενια τον Maxi
Δενια:αγάπη μου ποιοί είναι αυτοι?
Maxi:Δενια ,αυτος ειναι ο Diego και αυτή είναι η Νικόλ
Δενια:Χάρηκα παιδιά!Να ρωτησω και κατι ακόμα?
Maxi:Ρώτα αγάπη μου!
Δενια:Εγω από εδώ μεσα ποτέ θα βγω?
Diego:Θελετε να παω να ρωτησω το γιατρό?
Ολοι μαζι:Ναι πάνε!
Ετσι ο Diego πηγε και ρώτησε το γιατρό.
Diego:Γιατρε,να σας ρωτησω κάτι?
Γιατρός:Ρώτα!
Diego:Η Δενια ποτέ θα βγει?
Γιατρός:Αλλη μια μερα θα κατσει και θα βγει!
Έτσι ο Diego πηγε και το είπε στα παιδια
Μαρινία:Diego,τι είπε ο γιατρός?
Diego:Είπε να μην ανησυχει μια μέρα θα κάτσει ακόμα και θα βγει!
Δενια:Αλήθεια?
Diego:Ναι!
Δενια:Τα ακουσες αγάπη μου?Απο μεθαύριο θα είμαστε ολη την ημέρα μαζί αλλά οχι πολύ ώρα στο ηλιο!
Maxi:Τα ακουσα!
Έτσι τα παιδιά έφυγαν για να την αφήσουν να κοιμηθεί και αυτοι ξεκίνησαν για το Studio αλλά......
Next or Delete
+Denia V - Lover!​​​​
+Marinia Blanco !!​​​​
+Maraki Eris​​​​
+Mary directioner, v-lover and R5er​​​​
+eleni pagali​​​​
+alexandra greece original !!​​​​
+swift penny​​​​
+Georgina Ολυμπιακός 4ever​​​
+Ruby Stoessel​​​
+Ruby E. V-lover forever​​​
+Joanne Foteinidi​​
+Ειρηνη Ζυμπιδου​​​
+Αλεξάνδρα γιατι ετσι γουσταρω!!!​​​​
+Εύα Vkator Noiser και οποίος γουστάρει!​​​​

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου